Badanie świadomości marki

Badanie świadomości marki

Pozwól nam poznać Cię jeszcze lepiej

Twoje potrzeby i opinie są dla nas niezwykle ważne. Dlatego przygotowaliśmy krótką ankietę, która pomoże nam tworzyć kosmetyki jeszcze lepiej dopasowane do Ciebie.

Wypełnienie zajmie tylko kilka minut – a dla nas znaczy bardzo wiele.

Po zakończeniu ankiety czeka na Ciebie niespodzianka.

Metryczka

W jakim jesteś wieku?*

W jakim jesteś wieku?*

Wyczyść przycisk wyboru

Gdzie mieszkasz?*

Gdzie mieszkasz?*

Wyczyść przycisk wyboru

Twoje wykształcenie:*

Twoje wykształcenie:*

Wyczyść przycisk wyboru

Ile zazwyczaj wydajesz miesięcznie na kosmetyki pielęgnacyjne (do twarzy, ciała, włosów, bez kosmetyków do makijażu)?*

Ile zazwyczaj wydajesz miesięcznie na kosmetyki pielęgnacyjne (do twarzy, ciała, włosów, bez kosmetyków do makijażu)?*

Wyczyść przycisk wyboru
NAWYKI I ZWYCZAJE RESPONDENTEK

Ile kroków zwykle zawiera Twoja codzienna domowa poranna pielęgnacja twarzy?*

Ile kroków zwykle zawiera Twoja codzienna domowa poranna pielęgnacja twarzy?*

Wyczyść przycisk wyboru

Ile kroków zwykle zawiera Twoja codzienna domowa wieczorna pielęgnacja twarzy?*

Ile kroków zwykle zawiera Twoja codzienna domowa wieczorna pielęgnacja twarzy?*

Wyczyść przycisk wyboru

Jak często korzystasz z pielęgnacyjnych zabiegów kosmetycznych w salonie (nie dotyczy medycyny estetycznej)?*

Jak często korzystasz z pielęgnacyjnych zabiegów kosmetycznych w salonie (nie dotyczy medycyny estetycznej)?*

Wyczyść przycisk wyboru

Co najbardziej przeszkadza Ci w wyglądzie Twojej cery?*

Co najbardziej przeszkadza Ci w wyglądzie Twojej cery?*

(zaznacz maksymalnie 3 odpowiedzi)

Wyczyść przycisk wyboru

Jakie potrzeby pielęgnacyjne są dla Ciebie najważniejsze?*

Jakie potrzeby pielęgnacyjne są dla Ciebie najważniejsze?*

(zaznacz maksymalnie 2 odpowiedzi)

Wyczyść przycisk wyboru

Jakie marki kosmetyczne najczęściej wybierasz (poza BANDI)?*

Jakie marki kosmetyczne najczęściej wybierasz (poza BANDI)?*

Wyczyść przycisk wyboru

Komu najbardziej ufasz przy wyborze kosmetyków?*

Komu najbardziej ufasz przy wyborze kosmetyków?*

(zaznacz maksymalnie 2 odpowiedzi)

Wyczyść przycisk wyboru

Gdzie najczęściej kupujesz produkty do pielęgnacji twarzy?*

Gdzie najczęściej kupujesz produkty do pielęgnacji twarzy?*

(zaznacz maksymalnie 2 odpowiedzi)

Wyczyść przycisk wyboru

Na co zwracasz uwagę podczas wyboru produktów do pielęgnacji twarzy*

Na co zwracasz uwagę podczas wyboru produktów do pielęgnacji twarzy*

(zaznacz maksymalnie 4 odpowiedzi)

Wyczyść przycisk wyboru

Z jakich promocji najchętniej korzystasz przy zakupach kosmetyków (w drogeriach stacjonarnych i online)?*

Z jakich promocji najchętniej korzystasz przy zakupach kosmetyków (w drogeriach stacjonarnych i online)?*

Wyczyść przycisk wyboru
STYL ŻYCIA I WARTOŚCI RESPONDENTEK

Które kategorie Twoich zainteresowań są Ci najbliższe? *

Które kategorie Twoich zainteresowań są Ci najbliższe? *

(zaznacz maksymalnie 2 odpowiedzi)

Wyczyść przycisk wyboru

Co robisz najchętniej w wolnym czasie? *

Co robisz najchętniej w wolnym czasie? *

(zaznacz maksymalnie 2 odpowiedzi)

Wyczyść przycisk wyboru

Jak określiłabyś swój styl życia? *

Jak określiłabyś swój styl życia? *

Wyczyść przycisk wyboru

Wybierz cechy, które najlepiej oddają Twoją osobowość *

Wybierz cechy, które najlepiej oddają Twoją osobowość *

(zaznacz maksymalnie 4 odpowiedzi)

Wyczyść przycisk wyboru

Które z poniższych wartości są Ci szczególnie bliskie? *

Które z poniższych wartości są Ci szczególnie bliskie? *

(zaznacz maksymalnie 3 odpowiedzi)

Wyczyść przycisk wyboru
WIZERUNEK MARKI

Z jakiego źródła dowiedziałaś/-eś się o marce BANDI po raz pierwszy*

Z jakiego źródła dowiedziałaś/-eś się o marce BANDI po raz pierwszy*

Wyczyść przycisk wyboru

Z czym kojarzy Ci się marka BANDI*

Z czym kojarzy Ci się marka BANDI*

( zaznacz 4 odpowiedzi)

Wyczyść przycisk wyboru

Jakie określenie najlepiej opisuje szatę graficzną kartoników BANDI?*

Jakie określenie najlepiej opisuje szatę graficzną kartoników BANDI?*

Wyczyść przycisk wyboru

Jakie określenie najlepiej pasuje do opisu na kartonikach BANDI?*

Jakie określenie najlepiej pasuje do opisu na kartonikach BANDI?*

Wyczyść przycisk wyboru
OSOBOWOŚĆ MARKI (JAKIM BYŁABY CZŁOWIEKIEM)

Dlaczego sięgasz po kosmetyki BANDI?*

Dlaczego sięgasz po kosmetyki BANDI?*

(zaznacz maksymalnie 5 odpowiedzi)

Wyczyść przycisk wyboru

Jakie wartości kojarzysz z marką BANDI?*

Jakie wartości kojarzysz z marką BANDI?*

(Zaznacz maksymalnie 5 odpowiedzi)

Wyczyść przycisk wyboru

Gdyby marka BANDI była celebryt(k)ą lub znaną osobą, kto by to był i dlaczego?*

Gdyby marka BANDI była celebryt(k)ą lub znaną osobą, kto by to był i dlaczego?*

Wyczyść przycisk wyboru

Do jakiej marki samochodowej porównał(a)byś markę Bandi?*

Do jakiej marki samochodowej porównał(a)byś markę Bandi?*

Wyczyść przycisk wyboru

Czy polecił(a)byś markę Bandi znajomym lub rodzinie? Dlaczego(nie)?
*

Czy polecił(a)byś markę Bandi znajomym lub rodzinie? Dlaczego(nie)?
*

Wyczyść przycisk wyboru

Czy czujesz, że marka BANDI „rozumie” Twoje potrzeby pielęgnacyjne?*

Czy czujesz, że marka BANDI „rozumie” Twoje potrzeby pielęgnacyjne?*

Wyczyść przycisk wyboru

Jak się czujesz, gdy używasz produktów BANDI?*

Jak się czujesz, gdy używasz produktów BANDI?*

Wyczyść przycisk wyboru

Czy uważasz, że BANDI inspiruje Cię do dbania o siebie w szerszym kontekście (np. styl życia, rytuały, zdrowie)?*

Czy uważasz, że BANDI inspiruje Cię do dbania o siebie w szerszym kontekście (np. styl życia, rytuały, zdrowie)?*

Wyczyść przycisk wyboru

Jakie cechy marki BANDI nie powinny się nigdy zmienić?*

Jakie cechy marki BANDI nie powinny się nigdy zmienić?*

Wyczyść przycisk wyboru

Czy czujesz się częścią społeczności BANDI?*

Czy czujesz się częścią społeczności BANDI?*

Wyczyść przycisk wyboru