Szkolenia Bandi

Szkolenia Bandi

Rozmowa z Ilon─ů Kirag─ů - szkoleniowcem BANDI i Monik─ů Augustyniak - managerem Instytutu Urody BANDI. Jesieni─ů w kilkunastu miastach Polski Ilona Kiraga i Monika Augustyniak przeprowadzi┼éy szkolenia,┬ána kt├│re z┼éo┼╝y┼éy si─Ö cz─Ö┼Ť─ç marketingowa i prezentacja zabieg├│w na twarz i cia┼éo.


Dlaczego firma BANDI Cosmetics zajęła się szkoleniem kosmetyczek z technik sprzedaży?
Ilona Kiraga: Nasza firma ju┼╝ od kilku lat cyklicznie prowadzi┬ászkolenia, kt├│rych celem jest pomaganie kosmetyczkom┬áw poszerzaniu wiedzy i kwalifikacji zawodowych. Bran┼╝a┬ákosmetyczna nale┼╝y do tych bran┼╝, w kt├│rych ci─ůg┼ée szkolenie┬ási─Ö i poszerzanie wiedzy jest niezb─Ödne. Tematyka szkole┼ä┬ájest zawsze dok┼éadnie przemy┼Ťlana i stanowi odpowied┼║ na┬ázagadnienia, kt├│rymi aktualnie s─ů zainteresowane aktywne┬ázawodowo kosmetyczki. Jako, ┼╝e problem budowania trwa┼éych┬árelacji z klientami jest obecnie cz─Östo podejmowany, z uwagi┬ána du┼╝─ů konkurencj─Ö, postanowili┼Ťmy poza zagadnieniami┬ápo┼Ťwi─Öconymi urodzie om├│wi─ç r├│wnie┼╝ t─ů kwesti─Ö.


Monika Augustyniak: W Instytucie Urody BANDI sprzedajemy┬ábardzo du┼╝o kosmetyk├│w detalicznych, a┼╝ po┼éowa przychodu┬áInstytutu to przych├│d ze sprzeda┼╝y detalu. Wynika to z tego,┬á┼╝e wszystkie nasze klientki, kt├│re korzystaj─ů z zabieg├│w┬ástosuj─ů r├│wnie┼╝ zalecon─ů przez nas piel─Ögnacj─Ö domow─ů.┬áIndywidualne podej┼Ťcie do klienta, indywidualne doradztwo┬ái sprzeda┼╝ kosmetyk├│w do piel─Ögnacji domowej prowadzi┬ádo obop├│lnej korzy┼Ťci ÔÇô klient jest zadowolony z szybszego┬áuzyskania po┼╝─ůdanych efekt├│w, a salon ma dodatkowy przych├│d.


Czym r├│┼╝ni─ů si─Ö Wasze szkolenia od tych organizowanych┬áprzez zajmuj─ůce si─Ö tym firmy?


IK: Wi─Ökszo┼Ť─ç szkole┼ä organizowanych przez trener├│w┬ábiznesu zajmuj─ůcych si─Ö sprzeda┼╝─ů ma dok┼éadnie tak─ů sam─ů
tematyk─Ö niezale┼╝nie od grupy uczestnik├│w. My maj─ůc┬á┼Ťwiadomo┼Ť─ç tego, ┼╝e zaw├│d kosmetyczki jest specyficzny┬ái wymaga indywidualnego potraktowania postanowili┼Ťmy┬áprzygotowa─ç szkolenia adresowane konkretnie dla tej┬ágrupy. Wiadomo┼Ťci, kt├│re przekazujemy podczas spotkania┬áto konkretne przyk┼éady i rozwi─ůzania, kt├│re sami wcze┼Ťniej┬ásprawdzili┼Ťmy.
MA: Przez kilka lat funkcjonowania naszego firmowego┬áInstytutu Urody BANDI zdoby┼éy┼Ťmy wiele do┼Ťwiadcze┼ä┬áw zakresie budowania trwa┼éych relacji z klientem i to w┼éa┼Ťnie┬át─ů wiedz─ů chcia┼éy┼Ťmy si─Ö podzieli─ç z uczestniczkami spotka┼ä.┬áMy┼Ťl─Ö, ┼╝e szkolenie r├│┼╝ni┼éo si─Ö przede wszystkim tym, ┼╝e┬áby┼éo przygotowane specjalnie dla kosmetyczek, wszystkie┬áprzyk┼éady omawiane podczas spotka┼ä by┼éy zaczerpni─Öte┬áz naszych prawdziwych do┼Ťwiadcze┼ä, kt├│re naby┼éy┼Ťmy┬ápodczas pracy z klientem.


Czy w 2 godziny można w pełni omówić problem technik sprzedaży?
IlonaIK: Dwie godziny to faktycznie nie jest du┼╝o. Tym bardziej,┬á┼╝e w trakcie cz─Ö┼Ťci po┼Ťwi─Öconej technikom sprzeda┼╝y pada┼éo wiele pyta┼ä, a kosmetyczki ch─Ötnie dzieli┼éy si─Ö swoimi┬ádo┼Ťwiadczeniami, co cz─Östo ko┼äczy┼éo si─Ö ┼╝yw─ů dyskusj─ů.┬áJednak warto pami─Öta─ç, ┼╝e tegoroczne szkolenie po┼Ťwi─Öcone┬átemu zagadnieniu jest kontynuacj─ů konferencji, kt├│re odby┼éy┬ási─Ö w roku ubieg┼éym, podczas kt├│rych om├│wione zosta┼éy┬ákwestie dotycz─ůce rodzaju klient├│w, ich zachowania, sposobu┬áodpowiedniego komunikowania si─Ö oraz najcz─Östszych┬áproblem├│w. Mo┼╝na wi─Öc powiedzie─ç, ┼╝e pocz─ůtkowo┬áom├│wiona zosta┼éa teoria, by teraz mo┼╝na by┼éo przej┼Ť─ç do┬ápraktyki.


MA: W poprzednim cyklu szkole┼ä jeden z blok├│w, r├│wnie┼╝┬átraktuj─ůcy o sprzeda┼╝y, prowadzi┼éa wsp├│┼épracuj─ůca z nami┬áceniona trenerka biznesu. Szkolenie to podoba┼éo si─Ö┬ákosmetyczkom, jednak z rozm├│w, kt├│re zawsze prowadzimy┬áz Paniami po szkoleniach wynika┼éo, ┼╝e opr├│cz teoretycznej┬áwiedzy marketingowej oczekuj─ů om├│wienia wi─Ökszej ilo┼Ťci┬ákonkretnych sytuacji, kt├│re maj─ů miejsce w gabinetach┬ákosmetycznych. Dlatego stara┼éy┼Ťmy si─Ö skupi─ç mi─Ödzy innymi┬ána faktycznych obiekcjach, kt├│re zg┼éaszaj─ů klienci salon├│w┬ákosmetycznych.


Jakie jest g┼é├│wne przes┼éanie cz─Ö┼Ťci po┼Ťwi─Öconej sprzeda┼╝y?
MonikaMA: Ka┼╝dy klient jest dla nas wa┼╝ny. W dzisiejszych czasach┬ábudowanie d┼éugotrwa┼éych relacji z klientem nie polega jedynie na zaproponowaniu mu produktu dobrej jako┼Ťci,┬ápotrzeba czego┼Ť wi─Öcej. Najwa┼╝niejsza jest autentyczno┼Ť─ç, indywidualne podej┼Ťcie i wiarygodno┼Ť─ç. To daje klientowi┬ápoczucie bezpiecze┼ästwa, a nam u┼éatwia zdobycie jego zaufania. Podstaw─ů jest doskona┼éa znajomo┼Ť─ç zalecanych┬áprodukt├│w. To niezwykle wa┼╝ne aby kosmetyczka zna┼éa kosmetyki, kt├│re zaleca i by┼éa do nich przekonana. Klient┬áwyczuje ka┼╝d─ů sztuczno┼Ť─ç.


Zabiegi Cytrusowy Gaj i Efekt Motyla s─ů ju┼╝ jaki┼Ť┬áczas w ofercie firmy. Dlaczego szkolenia ponownie┬áuwzgl─Ödniaj─ů t─ů tematyk─Ö?
IK: Grono kosmetyczek pracuj─ůcych na naszych kosmetykach┬áca┼éy czas ro┼Ťnie. Z uwagi na to, ┼╝e cz─Östo zdarza┼éy si─Ö pytania┬áo te zabiegi postanowili┼Ťmy je ponownie uwzgl─Ödni─ç w planie┬ászkolenia. Cytrusowy Gaj i Efekt Motyla to zabiegi, kt├│re┬áw do┼Ť─ç kr├│tkim czasie przynosz─ů widoczne rezultaty. W┼éa┼Ťnie┬átakich zabieg├│w obecnie poszukuj─ů kosmetyczki i ich klientki,┬ádlatego ponownie cieszy┼éy si─Ö one du┼╝ym zainteresowaniem┬ázar├│wno w┼Ťr├│d naszych nowych klientek jak i tych, kt├│re ju┼╝┬áz nami wsp├│┼épracuj─ů.


Jaki b─Ödzie temat konferencji w 2014 roku?
IK: Kolejny cykl szkole┼ä b─Ödzie zwi─ůzany z nowym┬ázabiegiem wybielaj─ůcym, kt├│ry wiosn─ů poszerzy ofert─Ö┬áfirmy. Uzupe┼énieniem zabiegu b─Öd─ů oczywi┼Ťcie preparaty do┬ápiel─Ögnacji domowej o dzia┼éaniu rozja┼Ťniaj─ůco-wybielaj─ůcym.┬áSzkolenie tradycyjnie b─Ödzie podzielone na dwa bloki:┬ákosmetyczny i biznesowy.



Szkolenia dla profesjonalistˇw

Zmarszczki i przebarwienia - wyzwanie przysz│oÂci

Poznaj markŕ Bandi Cosmetics w nowej ods│onie

Program Sympozjum

  1. Zmiany w oferciie Bandi Cosmetics - zmiana opakowa˝, nowe serie produktów

  2. Starzenie siŕ skóry i hiperpigmentacja – najwiŕkszym wyzwaniem kosmetyki jutra

    • sk▒d siŕ bior▒ przebarwienia i inne objawy
      starzenia siŕ skóry,

    • co warunkuje skutecznoŠ dzia│ania
      zabiegów depigmentacyjnych,

    • jak▒ rolŕ pe│ni▒ bia│ka wykorzystywane
      w zabiegach anti-aging,

    • jakie substancje naprawdŕ rozjaÂniaj▒ plamy
      pigmentacyjne i dlaczego?

  3. Si│a wit. C w walce z przebarwieniami i starzeniem - pokaz zabiegu wybielaj▒co - przeciwzmarszczkowego perfect white.

  4. »yjesz zbyt szybko? Jesz niezdrowo? Žpisz za ma│o? Nie mo┐esz zmieniŠ stylu ┐ycia? Zmie˝ pielŕgnacjŕ skóry – pokaz zabiegu energy look.
     

Koszt sympozjum: 80 z│

Ca│a kwota do wykorzystania na zakupy kosmetyków BANDI w dniu szkolenia.

Cena zawiera: uczestnictwo w sympozjum, certyfikat, lunch. 

 
16.03.2015

 

Katowice

godz. 10:00-15:00,
Novotel Katowice Centrum, Al. Ro╝dzie˝skiego 16,

zapisy pod numerami telefonu: 22 112 50 40 lub 507-144-779

lub u przedstawicieli handlowych:
woj. Âl▒skie: Anna Krawiec 512-944-577,
woj. ma│opolskie: Ewa Harfiniak 508-135-824

lub bok@bandi.pl

 

30.03.2015

 

úód╝

godz. 10:00-15:00,
Iness Hotel, ul. Wróblewskiego 19/23,

zapisy pod numerami telefonu: 22 112 50 40 lub 507-144-779

lub u przedstawiciela handlowego: Anna D│ugoszek 513-009-308

lub bok@bandi.pl

 

 

Dla uczestników sympozjum bŕdzie obowi▒zywa│a specjalna oferta promocyjna produktów marki BANDI.


Kontakt w sprawie szkole˝:
tel: (+48 22) 112 50 40, (+48 22) 753 08 25
e-mail: bok@bandi.pl

Znajd╝ nas ...